Evet arkadaşlar soruyu burada sormak istiyorum çünkü 24 saat içinde 2 sinden birini alıcam ve kararsızım.
Samsung Galaxy s6 Edge mi ? Yoksa Iphone 6 mı ?
Samsung Galaxy s6 Edge mi ? Yoksa Iphone 6 mı ?
6
●4.466
- 23-04-2015, 15:29:28Tarife ile alacak isen ve ikisi aynı fiyat ise tabi s6 Edge
Tarifesiz alacak isen paran ile yani ve ilerde model yükseltmek için sattığında çok para kaybetmek istemiyorsan iPhone 6
Çünkü her yeni amiral gemisi öncesi Samsung ne yazık ki kâr marjında ciddi bir düşüş yapıyor yeni modeli ön plana çıkarmak için, sen tarifen ile aynı paraya alıyorsan s6 al ama düz para ile alıp ileride satma düşüncen var sa ve çok zarar istemiyor isen i6 alman daha mantıklı ama ileride satma planın yok ise ve paran ile alacak isen direk s6e al. - 23-04-2015, 15:47:29Telefon alıp satmayı pek sevmiyorum, aldığım birşeyi 2-3 yıl kullanır ailemden birine veririm.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edge s6 çok hoşuma gidiyor, şuan iphone 5 kullanıyorum.
Iphone tabi iyi güzel hoş fakat mesela digelim güncelleme geliyor uygulamalara bir önceki sürüme geçiş yapamıyorsun.
son zamanlarda donmalar yaşıyorum 2-3 aylık telefon değişimden vermişlerdi.
Bitek şey kısmı güzel mesela,
İnternet paketini kısıtlayabiliyorsun uygulamaların internet kullanımı vs.
Arka planda hangı uygulamaların verı kullanacagını vs.
Ama bunu samsungta yapamıyorsun bıldıgım kadarıyla.
Samsungta da tüm uygulamalarn en ilklek halini bile bulup kurabiliyorsun
Sürümü beğenmediğin zaman bir önceki sürüme geçebiliyorsun mesela.
Oyunlar vs hep full sürümlerini kurabiliyorsun.
Markette paralı olan bir ürünü ücretsiz indirebiliyorsun
Ama ondada ne biliyim
samsung kullanmayalı 3 yıl oluyor 2 si arasındada git gel yapıyorum.
S6 almasam bile iphone varken bir daha aynı markadan sürüm yüklsetmekte mantıksız..
Samsungun ön kamerası ile iphone ınki bir degil,
Samsung biraz daha canlı gösteriyor fotoğrafları ve çekimlerde biraz daha kalıtelı ama neden se fotoğraf çekimlerinde hemen hemen tüm fotograflarda samsung sararımsı çekmiş fotoğrafları.

WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-04-2015, 15:53:18Bak bende elimle alıp deneyemedim ama çok şıkı takip ettim.Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Samsung aos u gereksiz dolduruyor arayüzler ve yan uygulamalar ile bazıları gömülü ancak uygun bir root gelecek ki temize gece bilesin sonrasında şu yanda ekran şu an için pek bir avantajı yok ancak masaya koyduğunda masa düz ya tahta ise filan gece çok güzel ışık yapıyor aydınlatıyor yana doğru yeri pekte öyle bir artısı yok hayata kattığı benim gözlemlediğim ama tabi ki sen diyorsun ki ben gibi bir kere alayım ne olursa olsun hep gitsin o halde zaten az önce sen seçimini söyledim boşuna fikir e gerek yok sen Samsung al Samsung

samsung kullanmayalı 3 yıl oluyor 2 si arasındada git gel yapıyorum.