Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon alıp satmayı pek sevmiyorum, aldığım birşeyi 2-3 yıl kullanır ailemden birine veririm.
Edge s6 çok hoşuma gidiyor, şuan iphone 5 kullanıyorum.
Iphone tabi iyi güzel hoş fakat mesela digelim güncelleme geliyor uygulamalara bir önceki sürüme geçiş yapamıyorsun.
son zamanlarda donmalar yaşıyorum 2-3 aylık telefon değişimden vermişlerdi.

Bitek şey kısmı güzel mesela,
İnternet paketini kısıtlayabiliyorsun uygulamaların internet kullanımı vs.
Arka planda hangı uygulamaların verı kullanacagını vs.
Ama bunu samsungta yapamıyorsun bıldıgım kadarıyla.

Samsungta da tüm uygulamalarn en ilklek halini bile bulup kurabiliyorsun
Sürümü beğenmediğin zaman bir önceki sürüme geçebiliyorsun mesela.

Oyunlar vs hep full sürümlerini kurabiliyorsun.
Markette paralı olan bir ürünü ücretsiz indirebiliyorsun

Ama ondada ne biliyim samsung kullanmayalı 3 yıl oluyor 2 si arasındada git gel yapıyorum.

S6 almasam bile iphone varken bir daha aynı markadan sürüm yüklsetmekte mantıksız..

Samsungun ön kamerası ile iphone ınki bir degil,

Samsung biraz daha canlı gösteriyor fotoğrafları ve çekimlerde biraz daha kalıtelı ama neden se fotoğraf çekimlerinde hemen hemen tüm fotograflarda samsung sararımsı çekmiş fotoğrafları.

Bak bende elimle alıp deneyemedim ama çok şıkı takip ettim.
Samsung aos u gereksiz dolduruyor arayüzler ve yan uygulamalar ile bazıları gömülü ancak uygun bir root gelecek ki temize gece bilesin sonrasında şu yanda ekran şu an için pek bir avantajı yok ancak masaya koyduğunda masa düz ya tahta ise filan gece çok güzel ışık yapıyor aydınlatıyor yana doğru yeri pekte öyle bir artısı yok hayata kattığı benim gözlemlediğim ama tabi ki sen diyorsun ki ben gibi bir kere alayım ne olursa olsun hep gitsin o halde zaten az önce sen seçimini söyledim boşuna fikir e gerek yok sen Samsung al Samsung