Tarife ile alacak isen ve ikisi aynı fiyat ise tabi s6 Edge
Tarifesiz alacak isen paran ile yani ve ilerde model yükseltmek için sattığında çok para kaybetmek istemiyorsan iPhone 6
Çünkü her yeni amiral gemisi öncesi Samsung ne yazık ki kâr marjında ciddi bir düşüş yapıyor yeni modeli ön plana çıkarmak için, sen tarifen ile aynı paraya alıyorsan s6 al ama düz para ile alıp ileride satma düşüncen var sa ve çok zarar istemiyor isen i6 alman daha mantıklı ama ileride satma planın yok ise ve paran ile alacak isen direk s6e al.