Merhabalar, görenler olmuştur dün bunalıma girdiğimi ve intiharı düşündüğümü belirten bir konu açmıştım. Hiç uyumadım namaza başladım Allah'a yalvardım. Bol bol dualar okudum videolar izledim. Ve bundan 15 dakika önce falan çok iyi bir telefon geldi. Mucize gibi resmen.
Şuan öyle mutluyum ki anlatamam. Öyle içim huzurla dolu ki. Soluduğum oksijen bile daha farklı geliyor şuan bana cidden. Çok mutluyum çok. Huzurun tek noktası cidden iman dostlar. Çok şükür 15 dakika önce hayatımı bir nebzede olsa düzeltecek bir telefon geldi. Rabbime şükür ediyorum şuan doğru yolu bulduğum için bana doğru yolu gösterdiği için.
Neyse kafanızı şişirmeyim. Son söyleyeceğim huzur imanda.
Dünden bu yana verdiğim rahatsızlık için özür dilerim.
Saygı ve sevgilerim ile.
İmanın gücünü bir kez daha anladım...
15
●900
- 17-04-2015, 00:50:01Sağolun varolun hocam. İnşallah.selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2015, 01:09:31Biz bunu yıllardır diyoruz ama bazılarının işlerine gelmiyor.Başımızdan geçenleri anlatıyoruz tesadüf diyorlar
Her neyse huzur İslam'da.Başkası yalan aga.
Öneririm
https://www.youtube.com/user/MektebiSuffaHD/videos
https://www.youtube.com/user/0Hakikat0/videos
Buda bonus
https://www.youtube.com/watch?v=zjQJLRQjWPs - 17-04-2015, 01:21:32Eve geçince dinleyeceğim, teşekkür ederim.oxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşekkür ederim hocam. Ailevi bir sorun vardı o çözüldü çok şükür.SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-04-2015, 09:52:42Durumunuzun iyiye gittiğine çok sevindim.Madem tek telefonla çözülebilecek bir sorundu neden hemen intiharın eşiğine geliyorsunuz hocam

Namazınızı bırakmayın. Bence psikolojik destekde alın. - 17-04-2015, 10:20:05hiç öyle demeyin hocam. yoğun bakımda çalışıyorum. öyle ota böceğe kızıp intihar edip son nefesinde Abi ben gerçekten ölecek miyim diyen çok kişi gördüm tanıdım. (ha birde dikkat çekmek için ilaç içtim deyip aslında içmeyenlerde varSenkronMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)