Merhabalar, görenler olmuştur dün bunalıma girdiğimi ve intiharı düşündüğümü belirten bir konu açmıştım. Hiç uyumadım namaza başladım Allah'a yalvardım. Bol bol dualar okudum videolar izledim. Ve bundan 15 dakika önce falan çok iyi bir telefon geldi. Mucize gibi resmen.

Şuan öyle mutluyum ki anlatamam. Öyle içim huzurla dolu ki. Soluduğum oksijen bile daha farklı geliyor şuan bana cidden. Çok mutluyum çok. Huzurun tek noktası cidden iman dostlar. Çok şükür 15 dakika önce hayatımı bir nebzede olsa düzeltecek bir telefon geldi. Rabbime şükür ediyorum şuan doğru yolu bulduğum için bana doğru yolu gösterdiği için.

Neyse kafanızı şişirmeyim. Son söyleyeceğim huzur imanda.

Dünden bu yana verdiğim rahatsızlık için özür dilerim.
Saygı ve sevgilerim ile.