SenkronMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Madem tek telefonla çözülebilecek bir sorundu neden hemen intiharın eşiğine geliyorsunuz hocam
hiç öyle demeyin hocam. yoğun bakımda çalışıyorum. öyle ota böceğe kızıp intihar edip son nefesinde Abi ben gerçekten ölecek miyim diyen çok kişi gördüm tanıdım. (ha birde dikkat çekmek için ilaç içtim deyip aslında içmeyenlerde var )