• 05-04-2015, 02:42:04
    #1
    Merhaba 2 hafta önce eleman.net ten benş bulan birine site yaptım. 2 hafta oluyor ödemeyi alamadım. skypeden yazıyorum cevap vermiyor. arıyorum ödemem var alınca vericem diyor erteliyor sürekli. bu adamın tüm sitelerinin ftp bilgileri bende 20 ye yakın sitesi var sizce ödeme yapmadıgından dolayı site kapatılmıştır diye index atsammı bunu yaparsam hiç ödeme alamıycam ama en azından oda rezil olmuş olur herkese.

    edit: Sitelere index atmıştım. sabah 10 kere aramış uyuyordum. mesaj atmış şimdi belanı s.kmeye geliyorum diye. çok korktum hem suçlu hem güçlü diye buna deniyo heralde.
  • 05-04-2015, 03:33:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bence şimdilik siteleri elleme adam arıza cıkartıp hiç ödememezlik yapmasın.
    Onun yerine sitelerin bir yerinde adamın anlamayacagı bir sekilde açık bırak.
    Ödeme almazsan basarsın index'i alırsan kapatırsın açığı.
  • 05-04-2015, 03:39:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Aynen, sitelere shell ya da dosya yöneticisi at hiç aklına gelemeyecek yerlere. Mesela includes klasörü olabilir.
  • 05-04-2015, 04:51:42
    #4
    Hocam sana tavsiye, eğer içine paraya dair bir umut kalmazsa kapat siteleri. Öyle bir kapat ki bir daha toplanmasın
    Bende patronumdan alamadım parayı ( yarısı hostu kapatınca aldım ) diğer yarısı için aradım baktım sürekli meşgule atıyor alayını kapattım. Domainlerde bende hostta.
  • 05-04-2015, 05:03:58
    #5
    Hosta at shelli gitsin

    dışarıda bi yerlerdeyim >tapatalk
  • 05-04-2015, 11:18:34
    #6
    Arayıp kesin bir tarih belirtmesini isteyin.
  • 05-04-2015, 11:27:03
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her ihtimale karşı sadece tetiklendiğinde çalışan, bütün dosyaları silen, ayrıca index atan bi kod yaz.
    Müşteriden ödeme gününü al. Sitenin görünen tarafına "Son ödeme tarihi 20.4.15" gibi bir ibare koy. Ödeme birkaç gün sonra elinde. Denendi onaylandı
  • 05-04-2015, 13:10:36
    #8
    NodeJs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence şimdilik siteleri elleme adam arıza cıkartıp hiç ödememezlik yapmasın.
    Onun yerine sitelerin bir yerinde adamın anlamayacagı bir sekilde açık bırak.
    Ödeme almazsan basarsın index'i alırsan kapatırsın açığı.
    WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen, sitelere shell ya da dosya yöneticisi at hiç aklına gelemeyecek yerlere. Mesela includes klasörü olabilir.
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sana tavsiye, eğer içine paraya dair bir umut kalmazsa kapat siteleri. Öyle bir kapat ki bir daha toplanmasın
    Bende patronumdan alamadım parayı ( yarısı hostu kapatınca aldım ) diğer yarısı için aradım baktım sürekli meşgule atıyor alayını kapattım. Domainlerde bende hostta.
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hosta at shelli gitsin

    dışarıda bi yerlerdeyim >tapatalk
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arayıp kesin bir tarih belirtmesini isteyin.
    yorumlar için teşekkürler. shell mantıklı geldi elinde sağlm bi shelli olan pm atabilir mi?. birde hostingde domainde bende değil. şimdi index bassm bile hostçuya söyleyip yedekleri yükletebilir. bunu nasıl önleriz shell olursa sanırım düzeltse bile tekrar basarım..

    zcode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ihtimale karşı sadece tetiklendiğinde çalışan, bütün dosyaları silen, ayrıca index atan bi kod yaz.
    Müşteriden ödeme gününü al. Sitenin görünen tarafına "Son ödeme tarihi 20.4.15" gibi bir ibare koy. Ödeme birkaç gün sonra elinde. Denendi onaylandı
    nasıl bir kod hocam sizde varmı
  • 05-04-2015, 13:13:30
    #9
    Sadrazam shell işinizi görür fakat dikkat edin logsuz olsun yoksa sizden önce başkaları siteye basarlar

    Mobil cihazdan yazıyorum hatalar olabilir.