Bence şimdilik siteleri elleme adam arıza cıkartıp hiç ödememezlik yapmasın.
Onun yerine sitelerin bir yerinde adamın anlamayacagı bir sekilde açık bırak.
Ödeme almazsan basarsın index'i alırsan kapatırsın açığı.