Merhaba 2 hafta önce eleman.net ten benş bulan birine site yaptım. 2 hafta oluyor ödemeyi alamadım. skypeden yazıyorum cevap vermiyor. arıyorum ödemem var alınca vericem diyor erteliyor sürekli. bu adamın tüm sitelerinin ftp bilgileri bende 20 ye yakın sitesi var sizce ödeme yapmadıgından dolayı site kapatılmıştır diye index atsammı bunu yaparsam hiç ödeme alamıycam ama en azından oda rezil olmuş olur herkese.
edit: Sitelere index atmıştım. sabah 10 kere aramış uyuyordum. mesaj atmış şimdi belanı s.kmeye geliyorum diye. çok korktum


hem suçlu hem güçlü diye buna deniyo heralde.