84 Hz ila 391 TL trafik cezası hak.
23
●5.023
- 30-03-2015, 12:14:36İlgili Trafik Şubesine dilekçe yazarak radar görüntülerine bakabilirsiniz.
84 ile 391 TL cezai işlem uygulandığına göre orada ki hız sınırı 50 olmalı, max 60.
Hız sınırlarını %30'dan fazla aşmanın cezası 391, %10 ile %30 arası aşmanın cezası 189 TL'dir.
Sulh ceza hakimliklerine itiraz edebilirsiniz. Ancak o bölgeden geçtiğinizi biliyorsanız, hız konusunda yanlışlık yapılmayacaktır. Tebliğ edildiğinden 15 gün içinde öderseniz %25 indirimli ödersiniz
290 küsür lira ödersiniz.
Tavsiyem;
İtiraz edecekseniz bile ödeme işlemini yapın. 290 lira ödeyin. zaten kazanırsanız, paranızı vergi dairesinden tekrar alıyorsunuz.
Geçmiş olsun - 30-03-2015, 14:36:16Bize 600 TL hız cezası gelmiş,İnternette baktım bu kadar büyük bir ceza olacak birşey yok .
- 30-03-2015, 18:34:28600 TL hız cezası yok. Şuan için en büyük hız cezası 391 TL hocam. Büyük ihtimal hız ve kırmızı ışık ihlali vb. ceza birlikte uygulanmıştır.kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-03-2015, 18:42:08Hocam bunu nasıl ögrenebiliriz, Babam bugün ödemiş cezayı tek bir ceza çünkü. Ögrenip şikayet etmek lazım.Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-03-2015, 18:59:43kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o ceza 600 TL değildir veya sadece hız cezası değildir
Artık bilgisayarlı sisteme geçiliyor tamamen.
Tavsiyem şu ki en yakın trafik şubesine gidip bilgi almanız, en sağlıklı ve kısa çözüm.
Ceza tek ama içinde 2 madde'den ceza uygulanmış olabilir. Dilerseniz ceza görüntüsünü pm atın, size bilgiyi vereyim. Kişisel bilgilerinizi kapatabilirsiniz.
İyi akşamlar. - 30-03-2015, 21:09:05Hocam cezanın görüntüsü yok zaten, 1 yıl sonra ögrendim 600 TL 750 Tl olmuş faizleCinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-03-2015, 22:37:23diyarbakır yolunun 5. km sinde hız sınırı 50 dir hocam.. radar nadir koyarlar oraya o da sana denk gelmiş
geçmiş olsun.. şikayetten birşey çıkacağını sanmam
290 küsür lira ödersiniz.