• 30-03-2015, 11:50:45
    #1
    Merhaba 16.03.2015'te 19:30 'da 84 ila radara girmişim Diyarbakır Ş.urfa yolu 5.Km yolu üzerinde. 391 TL cezayı görünce şok oldum. Yapabileceğim bir itiraz var mı , yoksa yormadan yorulmadan %20 indirimli ödeyeyim mi ?
  • 30-03-2015, 12:14:36
    #2
    İlgili Trafik Şubesine dilekçe yazarak radar görüntülerine bakabilirsiniz.

    84 ile 391 TL cezai işlem uygulandığına göre orada ki hız sınırı 50 olmalı, max 60.

    Hız sınırlarını %30'dan fazla aşmanın cezası 391, %10 ile %30 arası aşmanın cezası 189 TL'dir.

    Sulh ceza hakimliklerine itiraz edebilirsiniz. Ancak o bölgeden geçtiğinizi biliyorsanız, hız konusunda yanlışlık yapılmayacaktır. Tebliğ edildiğinden 15 gün içinde öderseniz %25 indirimli ödersiniz 290 küsür lira ödersiniz.

    Tavsiyem;

    İtiraz edecekseniz bile ödeme işlemini yapın. 290 lira ödeyin. zaten kazanırsanız, paranızı vergi dairesinden tekrar alıyorsunuz.

    Geçmiş olsun
  • 30-03-2015, 14:36:16
    #3
    Bize 600 TL hız cezası gelmiş,İnternette baktım bu kadar büyük bir ceza olacak birşey yok .
  • 30-03-2015, 16:51:52
    #4
    Bir keresinde sadece 1 kilometre farktan ötürü 160 TL mi ne ödemiştik biz de. Avukat aile dostumuz vardı, ona sorduk. Uğraşılmaz ödeyin demişti.
  • 30-03-2015, 18:34:28
    #5
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize 600 TL hız cezası gelmiş,İnternette baktım bu kadar büyük bir ceza olacak birşey yok .
    600 TL hız cezası yok. Şuan için en büyük hız cezası 391 TL hocam. Büyük ihtimal hız ve kırmızı ışık ihlali vb. ceza birlikte uygulanmıştır.
  • 30-03-2015, 18:42:08
    #6
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    600 TL hız cezası yok. Şuan için en büyük hız cezası 391 TL hocam. Büyük ihtimal hız ve kırmızı ışık ihlali vb. ceza birlikte uygulanmıştır.
    Hocam bunu nasıl ögrenebiliriz, Babam bugün ödemiş cezayı tek bir ceza çünkü. Ögrenip şikayet etmek lazım.
  • 30-03-2015, 18:59:43
    #7
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunu nasıl ögrenebiliriz, Babam bugün ödemiş cezayı tek bir ceza çünkü. Ögrenip şikayet etmek lazım.

    Hocam o ceza 600 TL değildir veya sadece hız cezası değildir Artık bilgisayarlı sisteme geçiliyor tamamen.

    Tavsiyem şu ki en yakın trafik şubesine gidip bilgi almanız, en sağlıklı ve kısa çözüm.

    Ceza tek ama içinde 2 madde'den ceza uygulanmış olabilir. Dilerseniz ceza görüntüsünü pm atın, size bilgiyi vereyim. Kişisel bilgilerinizi kapatabilirsiniz.

    İyi akşamlar.
  • 30-03-2015, 21:09:05
    #8
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o ceza 600 TL değildir veya sadece hız cezası değildir Artık bilgisayarlı sisteme geçiliyor tamamen.

    Tavsiyem şu ki en yakın trafik şubesine gidip bilgi almanız, en sağlıklı ve kısa çözüm.

    Ceza tek ama içinde 2 madde'den ceza uygulanmış olabilir. Dilerseniz ceza görüntüsünü pm atın, size bilgiyi vereyim. Kişisel bilgilerinizi kapatabilirsiniz.

    İyi akşamlar.
    Hocam cezanın görüntüsü yok zaten, 1 yıl sonra ögrendim 600 TL 750 Tl olmuş faizle
  • 30-03-2015, 22:37:23
    #9
    diyarbakır yolunun 5. km sinde hız sınırı 50 dir hocam.. radar nadir koyarlar oraya o da sana denk gelmiş

    geçmiş olsun.. şikayetten birşey çıkacağını sanmam