İlgili Trafik Şubesine dilekçe yazarak radar görüntülerine bakabilirsiniz.

84 ile 391 TL cezai işlem uygulandığına göre orada ki hız sınırı 50 olmalı, max 60.

Hız sınırlarını %30'dan fazla aşmanın cezası 391, %10 ile %30 arası aşmanın cezası 189 TL'dir.

Sulh ceza hakimliklerine itiraz edebilirsiniz. Ancak o bölgeden geçtiğinizi biliyorsanız, hız konusunda yanlışlık yapılmayacaktır. Tebliğ edildiğinden 15 gün içinde öderseniz %25 indirimli ödersiniz 290 küsür lira ödersiniz.

Tavsiyem;

İtiraz edecekseniz bile ödeme işlemini yapın. 290 lira ödeyin. zaten kazanırsanız, paranızı vergi dairesinden tekrar alıyorsunuz.

Geçmiş olsun