Merhaba 16.03.2015'te 19:30 'da 84 ila radara girmişim Diyarbakır Ş.urfa yolu 5.Km yolu üzerinde. 391 TL cezayı görünce şok oldum. Yapabileceğim bir itiraz var mı , yoksa yormadan yorulmadan %20 indirimli ödeyeyim mi ?