• 25-03-2015, 22:20:52
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,

    Bir tanıdığım sınava girdi. 290-300 arası bir puanı olacak.(okul puanı ile birlikte) Siz olsaydınız bu puan ile hangi üniversiteye giderdiniz? Üyeliği olmadığı için ben onun yerine sorayım sizlere.

    İyi forumlar.
  • 25-03-2015, 22:24:43
    #2
    Merhaba,

    Lütfen arkadaşınıza söyleyin, önce ne olmak istediğine karar versin.Eğer ne olmak istediğine karar verdiyse bize belirtin hangi üniversiteye gitmesi gerektiği hakkında öneri yapalım.Ne olmak istediği hakkında fikri yoksa boşu boşuna üniversite okumasın, yeteri kadar üniversite mezunu işsizimiz mevcut.
  • 25-03-2015, 22:29:40
    #3
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Lütfen arkadaşınıza söyleyin, önce ne olmak istediğine karar versin.Eğer ne olmak istediğine karar verdiyse bize belirtin hangi üniversiteye gitmesi gerektiği hakkında öneri yapalım.Ne olmak istediği hakkında fikri yoksa boşu boşuna üniversite okumasın, yeteri kadar üniversite mezunu işsizimiz mevcut.
    Kendisi ne olmak istediğine ufaktan karar verdi. Fakat r10 üyeleri bu puan ile nereye gitmek isterdi onu öğrenmek istedi. Empati yapmalarını istedi. Kendisi ekonomi alanında okumak istiyor. Fakat tavsiyeleri göz önüne alacaktır.
  • 25-03-2015, 22:30:53
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sağlık yada sivil havacılık 2 yıllık
  • 25-03-2015, 22:31:56
    #5
    Ryle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağlık yada sivil havacılık 2 yıllık
    4 yıllık programlara puanı yetiyorken 2 yıllık programlara gitmek isteyeceğini sanmıyorum. Fakat kendisine tavsiyelerinizi ileteceğim.
  • 25-03-2015, 22:39:52
    #6
    powerstorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisi ne olmak istediğine ufaktan karar verdi. Fakat r10 üyeleri bu puan ile nereye gitmek isterdi onu öğrenmek istedi. Empati yapmalarını istedi. Kendisi ekonomi alanında okumak istiyor. Fakat tavsiyeleri göz önüne alacaktır.
    Peki empati yapmaya çalıştım.Eğer girebiliyorsa devlette, giremiyorsa özelde hemşirelik okusun.İş bulma konusunda bir sıkıntı yaşamıyorlar.Şuan baya açık mevcut.Maaşları da nöbetler ile birlikte gayet güzel olabiliyor.
  • 25-03-2015, 22:51:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Maddi yönden imkan var ise
    yaşar üniversitesi - yazılım mühendisliğine o puan ile %50 bursla girebilir
  • 26-03-2015, 15:39:37
    #8
    NodeJs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maddi yönden imkan var ise
    yaşar üniversitesi - yazılım mühendisliğine o puan ile %50 bursla girebilir
    Şimdi baktık 10750 liraya denk geliyor, tavsiyeniz için teşekkürler. Kendisi tercihinde bunu da yazacak.
  • 26-03-2015, 19:24:38
    #9
    ben sağlık personeliyim. özel üniversite de okudum. atandım ve okula 2 yılda verdiğim parayı 3 ayda çıkardım. karar sizin...