Bir tanıdığım sınava girdi. 290-300 arası bir puanı olacak.(okul puanı ile birlikte) Siz olsaydınız bu puan ile hangi üniversiteye giderdiniz? Üyeliği olmadığı için ben onun yerine sorayım sizlere.
Lütfen arkadaşınıza söyleyin, önce ne olmak istediğine karar versin.Eğer ne olmak istediğine karar verdiyse bize belirtin hangi üniversiteye gitmesi gerektiği hakkında öneri yapalım.Ne olmak istediği hakkında fikri yoksa boşu boşuna üniversite okumasın, yeteri kadar üniversite mezunu işsizimiz mevcut.
Lütfen arkadaşınıza söyleyin, önce ne olmak istediğine karar versin.Eğer ne olmak istediğine karar verdiyse bize belirtin hangi üniversiteye gitmesi gerektiği hakkında öneri yapalım.Ne olmak istediği hakkında fikri yoksa boşu boşuna üniversite okumasın, yeteri kadar üniversite mezunu işsizimiz mevcut.
Kendisi ne olmak istediğine ufaktan karar verdi. Fakat r10 üyeleri bu puan ile nereye gitmek isterdi onu öğrenmek istedi. Empati yapmalarını istedi. Kendisi ekonomi alanında okumak istiyor. Fakat tavsiyeleri göz önüne alacaktır.
Kendisi ne olmak istediğine ufaktan karar verdi. Fakat r10 üyeleri bu puan ile nereye gitmek isterdi onu öğrenmek istedi. Empati yapmalarını istedi. Kendisi ekonomi alanında okumak istiyor. Fakat tavsiyeleri göz önüne alacaktır.
Peki empati yapmaya çalıştım.Eğer girebiliyorsa devlette, giremiyorsa özelde hemşirelik okusun.İş bulma konusunda bir sıkıntı yaşamıyorlar.Şuan baya açık mevcut.Maaşları da nöbetler ile birlikte gayet güzel olabiliyor.