Kendisi ne olmak istediğine ufaktan karar verdi. Fakat r10 üyeleri bu puan ile nereye gitmek isterdi onu öğrenmek istedi. Empati yapmalarını istedi. Kendisi ekonomi alanında okumak istiyor. Fakat tavsiyeleri göz önüne alacaktır.
Peki empati yapmaya çalıştım.Eğer girebiliyorsa devlette, giremiyorsa özelde hemşirelik okusun.İş bulma konusunda bir sıkıntı yaşamıyorlar.Şuan baya açık mevcut.Maaşları da nöbetler ile birlikte gayet güzel olabiliyor.