Konu
290-300 puan ile nereye giderdiniz?
26-03-2015, 19:24:38
#9
CengizYurek
ben sağlık personeliyim. özel üniversite de okudum. atandım ve okula 2 yılda verdiğim parayı 3 ayda çıkardım. karar sizin...