Merhaba ArkadaÅŸlar
Devlet dairesi dışında telefoncu vs. bir yere kimlik fotokopisi verirken boş kısma şu iş için verilmiştir gibi yazı yazılmalıdır deniyor. Ancak fotokopiyi taratıp o kısmı çıkarıp tekrar yazdırmak çok basit. Bunun önüne geçmek için kimliğin tam ortasına aynı yazının yazılmasının sakıncası olur mu.?
Kimlik fotokopisi verirken
1
●354
- 21-03-2015, 10:09:42Telefonculara verdiğiniz kimlik fotokopileri için BTK kararı var, kimliklerin sol üst ve sol alt köşelerine kaşe basılıyor. Kaşe üzerinde ".... numaralı hat için verilmiştir, başka işlemlerde kullanılamaz" yazıyor.
Bu sebeple kimliğin ortasına yazdırmazlar. Zaten istediğiniz yere yazsanız bile kopyalamak isteyen birisi her türlü kopyalar.