Merhaba Arkadaşlar
Devlet dairesi dışında telefoncu vs. bir yere kimlik fotokopisi verirken boş kısma şu iş için verilmiştir gibi yazı yazılmalıdır deniyor. Ancak fotokopiyi taratıp o kısmı çıkarıp tekrar yazdırmak çok basit. Bunun önüne geçmek için kimliğin tam ortasına aynı yazının yazılmasının sakıncası olur mu.?