Telefonculara verdiğiniz kimlik fotokopileri için BTK kararı var, kimliklerin sol üst ve sol alt köşelerine kaşe basılıyor. Kaşe üzerinde ".... numaralı hat için verilmiştir, başka işlemlerde kullanılamaz" yazıyor.
Bu sebeple kimliğin ortasına yazdırmazlar. Zaten istediğiniz yere yazsanız bile kopyalamak isteyen birisi her türlü kopyalar.