ATM'den yatırmaya çalışıyorum ama borç yok diyor. Hangi menüyü seçmem lazım? Bankadan yatırmaya çalışıyorum ama banka da nasıl ödeneceğini bilmiyorum. Bilen var mı?
İşsizlerin Ödemesi Gereken SGK
8
●468
- 19-03-2015, 00:23:41Dostlar, şu an bir yerde çalışmıyorum. 800 küsür tl sgk borcum var ama bir türlü ödeyemiyorum
ATM'den yatırmaya çalışıyorum ama borç yok diyor. Hangi menüyü seçmem lazım? Bankadan yatırmaya çalışıyorum ama banka da nasıl ödeneceğini bilmiyorum. Bilen var mı?
- 19-03-2015, 00:30:08
- 19-03-2015, 00:38:34hangisini seçmem gerektiğini bilmiyorum. sorun buMetehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2015, 01:40:59Diğer Ödemeler-GSS PrimProstavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2015, 12:30:24hastanelerde sorun çıkar diye korkuyorumabcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vakif ve ziraatUlath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-03-2015, 12:43:54Bağlı bulundugun ilçe kaymakamlığına gidip gss borcu için gelir testi formu doldurup gelir düzeyine göre borcu düşürebilir veya geliriniz çok az ise (aile bireyleri ilede ölçüyorlar anne baba vs.) borcu silebiliyorlar 31 mart son tarih öncelikle bu işlemi yapmanı tavsiye ederim az önce nişanlım için yaptık aynı işlemi 5 bin tl civarı borç çıkmıştı kendine muhtemelen silinecegi söylendi.Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borclar en yüksek primden çıkıyor mutlaka silinmese bile büyük oranda indirim olacaktır. - 19-03-2015, 19:57:26ben bu işlemleri yaptım. 800 küsür tl borç çıktı. ve ödeyemiyorumBilisimworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse vazgeçtim ödemekten zaten.