• 19-03-2015, 00:23:41
    #1
    Dostlar, şu an bir yerde çalışmıyorum. 800 küsür tl sgk borcum var ama bir türlü ödeyemiyorum ATM'den yatırmaya çalışıyorum ama borç yok diyor. Hangi menüyü seçmem lazım? Bankadan yatırmaya çalışıyorum ama banka da nasıl ödeneceğini bilmiyorum. Bilen var mı?
  • 19-03-2015, 00:30:08
    #2
    https://onlinetahsilat.sgk.gov.tr/WebTahsilat/index.jsf

    Buradan ödeyebilirsiniz hocam.
  • 19-03-2015, 00:38:34
    #3
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangisini seçmem gerektiğini bilmiyorum. sorun bu
  • 19-03-2015, 01:40:59
    #4
    Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangisini seçmem gerektiğini bilmiyorum. sorun bu
    Diğer Ödemeler-GSS Prim
  • 19-03-2015, 11:01:02
    #5
    Gerçekten ödeyeceksin yani.
  • 19-03-2015, 11:04:21
    #6
    Peşin olarak ödeyebiliyor muyuz ? hangi bankadan ödeme yapabiliyoruz ?
  • 19-03-2015, 12:30:24
    #7
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten ödeyeceksin yani.
    hastanelerde sorun çıkar diye korkuyorum

    Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peşin olarak ödeyebiliyor muyuz ? hangi bankadan ödeme yapabiliyoruz ?
    vakif ve ziraat
  • 19-03-2015, 12:43:54
    #8
    Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar, şu an bir yerde çalışmıyorum. 800 küsür tl sgk borcum var ama bir türlü ödeyemiyorum ATM'den yatırmaya çalışıyorum ama borç yok diyor. Hangi menüyü seçmem lazım? Bankadan yatırmaya çalışıyorum ama banka da nasıl ödeneceğini bilmiyorum. Bilen var mı?
    Bağlı bulundugun ilçe kaymakamlığına gidip gss borcu için gelir testi formu doldurup gelir düzeyine göre borcu düşürebilir veya geliriniz çok az ise (aile bireyleri ilede ölçüyorlar anne baba vs.) borcu silebiliyorlar 31 mart son tarih öncelikle bu işlemi yapmanı tavsiye ederim az önce nişanlım için yaptık aynı işlemi 5 bin tl civarı borç çıkmıştı kendine muhtemelen silinecegi söylendi.

    Borclar en yüksek primden çıkıyor mutlaka silinmese bile büyük oranda indirim olacaktır.
  • 19-03-2015, 19:57:26
    #9
    Bilisimworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağlı bulundugun ilçe kaymakamlığına gidip gss borcu için gelir testi formu doldurup gelir düzeyine göre borcu düşürebilir veya geliriniz çok az ise (aile bireyleri ilede ölçüyorlar anne baba vs.) borcu silebiliyorlar 31 mart son tarih öncelikle bu işlemi yapmanı tavsiye ederim az önce nişanlım için yaptık aynı işlemi 5 bin tl civarı borç çıkmıştı kendine muhtemelen silinecegi söylendi.

    Borclar en yüksek primden çıkıyor mutlaka silinmese bile büyük oranda indirim olacaktır.
    ben bu işlemleri yaptım. 800 küsür tl borç çıktı. ve ödeyemiyorum neyse vazgeçtim ödemekten zaten.