Dostlar, şu an bir yerde çalışmıyorum. 800 küsür tl sgk borcum var ama bir türlü ödeyemiyorum ATM'den yatırmaya çalışıyorum ama borç yok diyor. Hangi menüyü seçmem lazım? Bankadan yatırmaya çalışıyorum ama banka da nasıl ödeneceğini bilmiyorum. Bilen var mı?