Dostlar, şu an bir yerde çalışmıyorum. 800 küsür tl sgk borcum var ama bir türlü ödeyemiyorum

ATM'den yatırmaya çalışıyorum ama borç yok diyor. Hangi menüyü seçmem lazım? Bankadan yatırmaya çalışıyorum ama banka da nasıl ödeneceğini bilmiyorum. Bilen var mı?
Bağlı bulundugun ilçe kaymakamlığına gidip gss borcu için gelir testi formu doldurup gelir düzeyine göre borcu düşürebilir veya geliriniz çok az ise (aile bireyleri ilede ölçüyorlar anne baba vs.) borcu silebiliyorlar 31 mart son tarih öncelikle bu işlemi yapmanı tavsiye ederim az önce nişanlım için yaptık aynı işlemi 5 bin tl civarı borç çıkmıştı kendine muhtemelen silinecegi söylendi.
Borclar en yüksek primden çıkıyor mutlaka silinmese bile büyük oranda indirim olacaktır.