• 08-03-2015, 19:20:21
    #1
    qLd
    Misafir
    Arkadaşlar dün aldım 6 ama alışamadım hala [emoji2] eskiden okuduğum kadarıyla iOS a Güncelleme geldiğinde yüklenirse birdaha önce ki sürüme dönülmüyormuş. Şimdi bi Güncelleme gelmiş yükleyecek miyim bunu?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 08-03-2015, 20:06:29
    #2
    Geri donup ne yapacaksin ki? Yukle gitsin. İlla ben eski ios kullancam dersen yedek al itunestan geri yuklersin.
  • 08-03-2015, 20:22:43
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yükle valla hocam bende 6'yı aldığımda gelmişti yükledim bi sorun yok
  • 08-03-2015, 20:55:31
    #4
    qLd
    Misafir
    Yedek nasıl alınıyor bilmiyorum ki bi de eski yeni Sürüm ne var fark onuda bilmiyorum [emoji1] yükledim artık [emoji4]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 08-03-2015, 22:05:14
    #5
    7 çıkana kadar bütün güncellemeleri yükle. 7 çıkınca 6yı yavaşlatacak güncelleme yayınlarlar onda yüklemezsin.
  • 08-03-2015, 22:39:01
    #6
    Yükle hocam yükle bende 8.3 beta 2 var developer hesabım olduğu için, Türkçe Siri falan takılıyoruz iPhone güzeldir, hayırlı olsun
  • 09-03-2015, 10:54:35
    #7
    qLd
    Misafir
    Bide arkadaşlar iphone de androiddeki airdroid gibi program var mı?