Ilk defa iPhone kullanıyorum yardımcı olur musunuz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ilk defa iPhone kullanıyorum yardımcı olur musunuz?
6
●
421
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ilk defa iPhone kullanıyorum yardımcı olur musunuz?
08-03-2015, 19:20:21
#1
qLd
Misafir
Arkadaşlar dün aldım 6 ama alışamadım hala [emoji2] eskiden okuduğum kadarıyla iOS a Güncelleme geldiğinde yüklenirse birdaha önce ki sürüme dönülmüyormuş. Şimdi bi Güncelleme gelmiş yükleyecek miyim bunu?
Sent from my iPhone using Tapatalk
08-03-2015, 20:06:29
#2
okokok
Geri donup ne yapacaksin ki? Yukle gitsin. İlla ben eski ios kullancam dersen yedek al itunestan geri yuklersin.
08-03-2015, 20:22:43
#3
sercander
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yükle valla hocam bende 6'yı aldığımda gelmişti yükledim bi sorun yok
08-03-2015, 20:55:31
#4
qLd
Misafir
Yedek nasıl alınıyor bilmiyorum ki bi de eski yeni Sürüm ne var fark onuda bilmiyorum [emoji1] yükledim artık [emoji4]
Sent from my iPhone using Tapatalk
08-03-2015, 22:05:14
#5
gokhans19
7 çıkana kadar bütün güncellemeleri yükle. 7 çıkınca 6yı yavaşlatacak güncelleme yayınlarlar onda yüklemezsin.
08-03-2015, 22:39:01
#6
PisiPC
Yükle hocam yükle bende 8.3 beta 2 var developer hesabım olduğu için, Türkçe Siri falan takılıyoruz iPhone güzeldir, hayırlı olsun
09-03-2015, 10:54:35
#7
qLd
Misafir
Bide arkadaşlar iphone de androiddeki airdroid gibi program var mı?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler