Konu
Ilk defa iPhone kullanıyorum yardımcı olur musunuz?
08-03-2015, 22:39:01
#6
PisiPC
Yükle hocam yükle bende 8.3 beta 2 var developer hesabım olduğu için, Türkçe Siri falan takılıyoruz iPhone güzeldir, hayırlı olsun