Arkadaşlar dün aldım 6 ama alışamadım hala [emoji2] eskiden okuduğum kadarıyla iOS a Güncelleme geldiğinde yüklenirse birdaha önce ki sürüme dönülmüyormuş. Şimdi bi Güncelleme gelmiş yükleyecek miyim bunu?


Sent from my iPhone using Tapatalk