Ofisimiz Açıldı - Herkesi Bekleriz - Sayfa 11 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ofisimiz Açıldı - Herkesi Bekleriz
141
●
9.021
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ofisimiz Açıldı - Herkesi Bekleriz
İlk
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
25-02-2015, 19:46:02
#91
massax
Hayırlı olsun , Allah bol kazanç versin.
25-02-2015, 20:46:17
#92
By_tozi
Hayırlı olsun manzarada güzel. Bir şey sormak istiyorum ofis ne üzerine yani ne iş yapıyorsunuz ?
25-02-2015, 20:52:39
#93
AhmetKofali
Hayırlı olsun
25-02-2015, 22:51:45
#94
loperselim
R10'daki her arkadaşın hayalidir sanırım bir ofis açmak. Siz de bu hayalinizi gerçekleştirmişsiniz. Allah utandırmasın, helal kazanç versin.
25-02-2015, 23:32:20
#95
MCfrim
Hayırlı olsun hocam Allah utandırmasın
25-02-2015, 23:34:35
#96
CoRcH
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hayırlı olsun hocam.
25-02-2015, 23:43:53
#97
Metehan
Hayırlı olsun hocam.
25-02-2015, 23:56:10
#98
Akar
Hayırlı olsun, Allâh helâl kazanç versin ve bereketli kılsın.
26-02-2015, 00:22:33
#99
Alicaan
Hayırlı uğurlu olsun hocam, allah nicelerini nasip etsin
İlk
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler