• 26-02-2015, 13:58:47
    Güzel ofis hayırlı olsun
  • 26-02-2015, 14:00:54
    Hayırlı uğurlu olsun hocam.
    Allah utandırmasın inşAllah.
  • 26-02-2015, 14:23:44
    Hayırlı olsun, Beşiktaş maçından sonra geliyorum
  • 26-02-2015, 15:14:44
    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, Beşiktaş maçından sonra geliyorum
    İnşallah turu geçeceğiz.
  • 26-02-2015, 15:54:42
    gayet hoş olmuş, ufakta olsa düzenli çalışmak için ofis şart hayırlı olsun.
  • 26-02-2015, 17:47:40
    Üyeliği durduruldu
    @joen isik suzmesinden bile suzulemeyecegiz sanirim frci trafik var bugun misafir kabul ediyor musunuz
  • 26-02-2015, 17:48:33
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun manzara harika
  • 26-02-2015, 18:10:49
    Beşiktaş takım otobüsü olimpiyata gitti


    http://www.youtube.com/watch?v=0X3tK_dPbmc
  • 27-02-2015, 01:38:43
    Hayırlı olsun
    böyle bir manzara eşliğinde çok güzel ilham ve çalışma hazzı gelir