Konu
Ofisimiz Açıldı - Herkesi Bekleriz
25-02-2015, 22:51:45
#94
loperselim
R10'daki her arkadaşın hayalidir sanırım bir ofis açmak. Siz de bu hayalinizi gerçekleştirmişsiniz. Allah utandırmasın, helal kazanç versin.