Ttnet faturalara zammı geldi?
8
●731
- 23-02-2015, 12:22:59Merhaba arkadaşlar bugun bir ttnnet faturasını gördüm 92 tl diyor elim ayağım boşaldı resmen sizdede böle bir şey varmı
- 23-02-2015, 13:27:322004 den beri aboneyim hiç bir taahhüdü yok sözleşme var sadece (abonelik için)
2009 Mayıs dan beri 8mbit e kadar olan paket abonesiyim Ocak ayı dahil faturam 68.25 TL Şubat 20 son ödemeli faturam ise 72 TL 3.75 TL bir zam var geçen akşamda senin bu 90 küsür olayını arkadaşım dedi onunda faturası öyle geliyormuş simdiye kadar kendi cihazlarım hariç 1 kişiye bile vermedim ağ ama bundan sonra eğer böyle giderse ortak ağ açarım gibi - 23-02-2015, 15:13:11Bir aboneliğim faturası aylık 72 TL'ye kadar gelince ttnet ofisinde iptal formu doldurup bıraktım. 3 gün sonra genel müdürlükten aradılar aynı hizmeti 42 TL herşey dahil verebileceklerini üstelik +2 ay bedava ile teklif ettiler.
İşin özü, TTNET sesini çıkarmayan kullanıcıya düzenli olarak faturada bindiriyor. - 24-02-2015, 02:04:15Aşırı pahalıymış TTNET 3 4 senedir Superonline kullanıyorum 50lira 25mbit sınırsız
- 24-02-2015, 09:08:58Bizde yapalım.hasantokaloglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yapmak lazım tam olarak.
- 24-02-2015, 12:26:09TTNET ofisine uğrayın kimse vazgeçilmez değildir diyerek iptal edeceğim deyip oltayı atın birazda onlar takılsınlar.Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yapmak lazım tam olarak.