2004 den beri aboneyim hiç bir taahhüdü yok sözleşme var sadece (abonelik için)
2009 Mayıs dan beri 8mbit e kadar olan paket abonesiyim Ocak ayı dahil faturam 68.25 TL Şubat 20 son ödemeli faturam ise 72 TL 3.75 TL bir zam var geçen akşamda senin bu 90 küsür olayını arkadaşım dedi onunda faturası öyle geliyormuş simdiye kadar kendi cihazlarım hariç 1 kişiye bile vermedim ağ ama bundan sonra eğer böyle giderse ortak ağ açarım gibi