Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde yapalım. Ne yapmak lazım tam olarak.
TTNET ofisine uğrayın kimse vazgeçilmez değildir diyerek iptal edeceğim deyip oltayı atın birazda onlar takılsınlar.