Anket şeker kullanım durumunuz
Toplam Katılımcı Sayısı: 123
şeker kullanım durumunuz
Kullanıyorum ve Bırakmayı DüşünMÜyorum
%38,21 (47 Oy)
Kullanıyorum Ve Bırakmayı Düşünüyorum
%14,63 (18 Oy)
Doğuştan Beri Kullanmıyorum
%4,88 (6 Oy)
Kullanıyordum Bıraktım
%42,28 (52 Oy)
  • 22-02-2015, 11:10:39
    #28
    Sabahları vücudun şeker ihtiyacını karışlamak için çayı veya kahveyi şekerli içiyorum. Günün geri kalanında şekerli cey kahve ya da kola içmiyorum.

    Asus Zenfone 6 cihazımdan yazıyorum.
  • 22-02-2015, 15:28:42
    #29
    Kullanıyordum ve bıraktım. Ve bıraktıktan sonra anladım ki hem kahve hem çay aslında tadı şekersiz çıkıyormus. Yani böyle daha güzel. Emin olun bırakın hak vereceksiniz. Çayın ve kahvenin tadına vardım. Meğerse şekerli şu içiyormusuz öncesinde
  • 22-02-2015, 17:35:24
    #30
    Şekere çay koyarak içiyorum.
  • 22-02-2015, 17:56:50
    #31
    Üyeliği durduruldu
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şekere çay koyarak içiyorum.
    ah fatih ah bende diyorum bu adam neden boyle
  • 22-02-2015, 18:53:53
    #32
    Zamazing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ah fatih ah bende diyorum bu adam neden boyle
    Şimdi anladın demi
  • 24-02-2015, 20:46:25
    #33
    güncel