Konu
[anket]-Çayda şeker kullanıyor musunuz-2
22-02-2015, 11:10:39
#28
fyzllh
Sabahları vücudun şeker ihtiyacını karışlamak için çayı veya kahveyi şekerli içiyorum. Günün geri kalanında şekerli cey kahve ya da kola içmiyorum.
Asus Zenfone 6 cihazımdan yazıyorum.