Konu
[anket]-Çayda şeker kullanıyor musunuz-2
22-02-2015, 15:28:42
#29
scrol
Kullanıyordum ve bıraktım. Ve bıraktıktan sonra anladım ki hem kahve hem çay aslında tadı şekersiz çıkıyormus. Yani böyle daha güzel. Emin olun bırakın hak vereceksiniz. Çayın ve kahvenin tadına vardım. Meğerse şekerli şu içiyormusuz öncesinde