• 19-02-2015, 15:38:28
    #1
    Merhaba arkadaşlar ben kıbrısta yaşıyorum. Akrabalarım bana PTT Kargo ile birseyler yolluyor ben de KKTC'de bulunduğum yerdeki Posta Şubesine kargoyu almak ıcın gırdıgımde gelen kargoyu almak ıcın her seferinde 2-3 tl para ödüyorum. Bu parayı ne hakla alıyorlar? Zaten Türkiyede bunun ücreti ödeniyor bir de posta subesindeki görevliye 2 tl vermenin mantığı nedir çözemedim? Bu bizden alınan para yasal mıdır? Yoksa ılgılı kurumlara şikayet edilmeli mıdır?
  • 19-02-2015, 15:39:37
    #2
    Bilgim yok ama hakları yoksa almaya kesinlikle şubeyle görüşün ne hakla alıyorsunuz diye
  • 19-02-2015, 15:48:03
    #3
    yurtdışından gelen ürünlerde eğer ptt görevlisi kutuyu açarsa sizden açma bedeli kesiyordu , belki de burdan giden kargo orada açılmıştır ve sizden istenen bedel de bu açma bedelidir. sadece tahmini.
  • 19-02-2015, 18:50:43
    #4
    @AqHuaN; dediği gibi kargo orada açıldığı için senden para alıyorlar. Gümrük olayı yani ve tabi ki yasal bir şey. Devlete bağlı olan yerlerde hiç bir şekilde illegal olay olmaz Kıbrıs'ta TR gibi düşünmeyin orayı
  • 19-02-2015, 19:27:25
    #5
    Depo bedeli gibi ücretler alınabiliyor. Yinede ptt iyidir sesinizi çıkartmayın fazla.