Ödenmiş Kargodan Para Alınır mı (T.C-KKTC)
4
●422
- 19-02-2015, 15:38:28Merhaba arkadaşlar ben kıbrısta yaşıyorum. Akrabalarım bana PTT Kargo ile birseyler yolluyor ben de KKTC'de bulunduğum yerdeki Posta Şubesine kargoyu almak ıcın gırdıgımde gelen kargoyu almak ıcın her seferinde 2-3 tl para ödüyorum. Bu parayı ne hakla alıyorlar? Zaten Türkiyede bunun ücreti ödeniyor bir de posta subesindeki görevliye 2 tl vermenin mantığı nedir çözemedim? Bu bizden alınan para yasal mıdır? Yoksa ılgılı kurumlara şikayet edilmeli mıdır?