@AqHuaN; dediği gibi kargo orada açıldığı için senden para alıyorlar. Gümrük olayı yani ve tabi ki yasal bir şey. Devlete bağlı olan yerlerde hiç bir şekilde illegal olay olmaz Kıbrıs'ta TR gibi düşünmeyin orayı