• 17-02-2015, 22:42:13
    #1
    Bugun elektrik gitti geldi 2-3 ayda bir gidiyor. Her neyse 2-3 saat sonra geldi elektrik bilgisaya açtım ekrana hiç bir sey gelmedi ne no sinyal nede ışık . Ram yada anakart kaynaklı oldugunu düsündüm öyle yazıyor ve gittim yedekte tüplü monitör vardı onu taktım su an bunu kullanıyorum sorun yok.


    Son zamanlarda video izledimi siyah oluyordu 2-3 saniye sonra video geliyordu.


    Sizce ekran kaynaklımıdr ve tamir ücreti fiyati vs ne kadardır ? yorumlarınza göre yeni almayı düsünüyorum.Tamire boyutuna bağlı ama ölmüstür.21 ekran 200-300 tlye alacam varmı kampanyada olan bildiginiz
  • 17-02-2015, 22:49:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Monitör Kablosu yanmış olabilir başka kablo denedinmi ?
  • 17-02-2015, 23:07:00
    #3
    UmOnal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monitör Kablosu yanmış olabilir başka kablo denedinmi ?
    yine gittik elektrik ..


    Kablosuu simdi denedim olmadı.Son zamanlarda 1.5 seneden beri video açtımı 4-5 saniye sonra geliyordu video innernet kaynaklı degil siyahdı video. Bundanda kaynaklı olabilir ekranın sorunlu oldugu
  • 18-02-2015, 05:47:45
    #4
    Elektrik kesintilerinden dolayi arizalanan teknolojik aletlerin tamir masrafini elektrik sirketi karsilamak zorunda diye biliyorum. Bir arastirin.
  • 18-02-2015, 10:09:49
    #5
    Beo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elektrik kesintilerinden dolayi arizalanan teknolojik aletlerin tamir masrafini elektrik sirketi karsilamak zorunda diye biliyorum. Bir arastirin.
    Anahtar kelimelisini yazdım çikmadı sonuç her türlü üstüne yatacaklar vermemek için zaten. En iyisi yenisini gidip almak bu kış ayında
  • 18-02-2015, 10:11:49
    #6
    aynı sorun bendede oldu 15 gün önce ekran kartı değişti
  • 18-02-2015, 10:15:48
    #7
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı sorun bendede oldu 15 gün önce ekran kartı değişti
    Ekran kartı olup olmadıgını nasıl anladınız ? ben su an tüplü monitör ile giris yapıyorum gözümü kör etti o kadar dandişk bir monitör 4-5 seneden beride kullanmıyordum. Led monitör ise çalısmıyor
  • 18-02-2015, 10:19:38
    #8
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kartı olup olmadıgını nasıl anladınız ? ben su an tüplü monitör ile giris yapıyorum gözümü kör etti o kadar dandişk bir monitör 4-5 seneden beride kullanmıyordum. Led monitör ise çalısmıyor
    ben anlayamadım,bilgisayarcıya götürdüm monitörüyle birlikte.o yeni bir ekran kartı takınca çalıştı..durup dururken ekran kartı arızalandı 200 tl para gitti
  • 18-02-2015, 10:23:02
    #9
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben anlayamadım,bilgisayarcıya götürdüm.o yeni bir ekran kartı takınca çalıştı..durup dururken ekran kartı arızalandı 200 tl para gitti
    Aynen boşa para gitti gidecek. Benimki büyük ihtimal monitör kaynaklıdır.Ekran kartı yansa her 2 monitör açmaz.Tüplü çalısıyor . Led çalısmadıgı için monitör %90