MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran kartı olup olmadıgını nasıl anladınız ? ben su an tüplü monitör ile giris yapıyorum gözümü kör etti o kadar dandişk bir monitör 4-5 seneden beride kullanmıyordum. Led monitör ise çalısmıyor
ben anlayamadım,bilgisayarcıya götürdüm monitörüyle birlikte.o yeni bir ekran kartı takınca çalıştı..durup dururken ekran kartı arızalandı 200 tl para gitti