Bugun elektrik gitti geldi 2-3 ayda bir gidiyor. Her neyse 2-3 saat sonra geldi elektrik bilgisaya açtım ekrana hiç bir sey gelmedi ne no sinyal nede ışık . Ram yada anakart kaynaklı oldugunu düsündüm öyle yazıyor ve gittim yedekte tüplü monitör vardı onu taktım su an bunu kullanıyorum sorun yok.
Son zamanlarda video izledimi siyah oluyordu 2-3 saniye sonra video geliyordu.
Sizce ekran kaynaklımıdr ve tamir ücreti fiyati vs ne kadardır ? yorumlarınza göre yeni almayı düsünüyorum.Tamire boyutuna bağlı ama ölmüstür.21 ekran 200-300 tlye alacam varmı kampanyada olan bildiginiz