• 14-02-2015, 01:04:20
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zimmetli mi acaba
  • 14-02-2015, 01:34:03
    #11
    GlobalError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu araplarda turistlere hava atcam kaygisi var baska bisey degil avrupali yapar bu araplar kullanir dunyada baskada biseye faydalari yok.

    Mobil cihazdan gönderildi.
    Petrolleri de olmasa ellerinde hiçbir şey kalmayacak. O da sınırsız değil, er geç biter. Araplar zaten harap durumdalar, bakalım petrol bitince ne hale gelecekler.
  • 14-02-2015, 01:38:41
    #12
    Ordaki arabaları yakalamak için anca böyle şeyler lazım zaten. Ancak kovalamaca çok uzun sürmez mağlum deli gibi yakıyorlar. Kesecekleri cezada 1 milyon dolar falan değilse kovalamayada değmez.
  • 14-02-2015, 05:27:54
    #13
    Adamlar öyle bi' video çekmiş ki sanki Need For Speed filmi çekiyorlar..
  • 14-02-2015, 05:51:59
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Çok iyi tanıtım videosu hazırlamışlar. Fakat kısa bir süre daha petrolleri o arabaları çalıştırır bakalım sonrasında neler olacak
  • 14-02-2015, 11:44:26
    #15
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bu arabalar hırsızlar için değil ülkeye gelen turistlere "yoh artık" demek için alınmış
    Aynen
    biz ondan tuvalet kağıdı yaparız fıkrası
  • 14-02-2015, 14:36:23
    #16
    Bizde hala reno 12
  • 14-02-2015, 14:38:41
    #17
    İnsan bunları polis arabası yapmaya kıyamaz
  • 14-02-2015, 14:43:35
    #18
    Üyeliği durduruldu
    SecureBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan bunları polis arabası yapmaya kıyamaz
    Ciddimisin. Adamlar ülkenin ihtiyacını karşılamak için bunları alıyor, bizim elin adamı polis arabası yapmaya kıyılmaz diyor. Eğitim şart