Ordaki arabaları yakalamak için anca böyle şeyler lazım zaten. Ancak kovalamaca çok uzun sürmez mağlum deli gibi yakıyorlar. Kesecekleri cezada 1 milyon dolar falan değilse kovalamayada değmez.