• 14-02-2015, 14:46:06
    #19
    İsraf.

    Petrol bitince burunlarından gelir bu masraflar.
  • 14-02-2015, 14:57:30
    #20
    Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddimisin. Adamlar ülkenin ihtiyacını karşılamak için bunları alıyor, bizim elin adamı polis arabası yapmaya kıyılmaz diyor. Eğitim şart
    Herkesin fikri, düşüncesi farklıdır. Saygı duyarsın yada duymazsın bu senin kişiliğini gösterir. Burası kesinlikle tartışma alanı değil ben senin karın ağrını biliyorum. Konuya başka yorumda bulunmayacağım.
  • 14-02-2015, 15:12:54
    #21
    Üyeliği durduruldu
    GlobalError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu araplarda turistlere hava atcam kaygisi var baska bisey degil avrupali yapar bu araplar kullanir dunyada baskada biseye faydalari yok.

    Mobil cihazdan gönderildi.
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Petrolleri de olmasa ellerinde hiçbir şey kalmayacak. O da sınırsız değil, er geç biter. Araplar zaten harap durumdalar, bakalım petrol bitince ne hale gelecekler.
    teknomag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi tanıtım videosu hazırlamışlar. Fakat kısa bir süre daha petrolleri o arabaları çalıştırır bakalım sonrasında neler olacak
    Neden kıskanıyorsunuz anlamadım
  • 14-02-2015, 17:02:09
    #22


    hala reno 12 diyenlere hitaben

    Ülkemiz için bu da gayet iyi.
  • 14-02-2015, 18:29:53
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ortadoğu açlıktan ve savaştan kırılırken, her gün onlarca çocuk ölürken, krallar ve şeyhler kanlı paraları yemekle meşguller.
  • 14-02-2015, 21:49:42
    #24
    xCode_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden kıskanıyorsunuz anlamadım
    Neyi kıskanıyormuşuz sen önce onu söyle.
  • 14-02-2015, 23:11:24
    #25
    Adamlarda o kadar çok para var ki nereye harcayacaklarını şaşırdılar.
  • 14-02-2015, 23:31:29
    #26
    Türkiye'de halen Hyundai Accent Toros bile var halen
  • 15-02-2015, 01:44:48
    #27
    Ordaki hırsızların gözük yüksektedir bu arabalar kesmez onları herhalde Beklenti büyük