Merhaba arkadaşlar,
Bir bilgisayarda birden fazla açmak istediğim bir program var. Program birden fazla açılmıyor. Bende bilgisayar içinde sanal makina oluşturarak yapabiliyorum. Fakat VMware de windows kurup açtığımda çok ağır çalışıyor.
Alternatif bir çözüm var mı? Bu konuda ne tavsiye edersiniz?
VMware dışında sanal makine oluşturmak?
15
●724
- 04-02-2015, 21:21:15Vmwarede yavaşlık varsa ve virtualbox ta problemliyse bilgisayar özellikleriniz yetersiz olabilir.Buraya bilgisayar özelliklerinizi yazarmısıniz ?Diabolist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2015, 21:44:04Üyeliği durduruldusanmıyorum ama yazayım hocamevileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Intel® Core i5 3210M işlemci
DDR3 1600 MHz SDRAM, 2 x SO-DIMM soketle maks. 8 GB SDRAM
NVIDIA® GeForce® 610M bellekli 2GB DDR3 VRAM - 04-02-2015, 22:14:33Üyeliği durdurulduhocam ben D: sürücüme bir klasör içersinde win7 kurdum ondan mı acaba?haXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2015, 22:31:23Win7 içerisine Win7 mi kurdunuz ?
Kurduğunuz diskin hızıda önemli bu durumda. Ben sanal makinayı PC'ye bağlı 250GB'lık bir disk içerisine kurdum. En azından HDD harici olduğundan PC'nin mevcut HDD sini yormuyorum. Bir arkadaşım harici SSD'ye kurdu inanılmaz yüksek performans var.
Mevzu kurduğunuz Win7'ye verdiğiniz RAM miktarı...
Ne kadar ram verdiniz ? - 04-02-2015, 22:40:48Tam bende buna değinecektimhaXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Disk hızı çok önemli kasmaların en büyük sebebi disk hızı oluyor genelde.

Disk hızı çok önemli kasmaların en büyük sebebi disk hızı oluyor genelde.