Diabolist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam onu kurdum, oluştur dediğimde tıkanıp kalıyor hiç ilerlemiyor
Vmwarede yavaşlık varsa ve virtualbox ta problemliyse bilgisayar özellikleriniz yetersiz olabilir.Buraya bilgisayar özelliklerinizi yazarmısıniz ?