Merhaba arkadaşlar,

Bir bilgisayarda birden fazla açmak istediğim bir program var. Program birden fazla açılmıyor. Bende bilgisayar içinde sanal makina oluşturarak yapabiliyorum. Fakat VMware de windows kurup açtığımda çok ağır çalışıyor.
Alternatif bir çözüm var mı? Bu konuda ne tavsiye edersiniz?