Bimcell rezilliği hakkında ne yapmalıyım?
16
●5.411
- 24-01-2015, 12:11:23Böyle durumlarda bir üst yetkiliyi talep edin. Bu normal müşteri hizmetlerindeki kişilerin hiçbir şey yapma yetkisi yoktur. Kendini yormuşsun, onlarla ne diye iade vs konuşuyorsun ki? Ayrıca ortada çekilen bir tutar var. İyi düşünüp eledikten sonra sonuca göre davranın. Hatırlamadığın bir şeyler olabilir.
- 24-01-2015, 14:06:38Valla hocam ben bu olayın arkasındayım çekilen 500 bin lirada olsa 10 lirada olsa paranın ucunda değilim herkese yaparlar böyle.By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayetvara hemen şikayet konusu açacağım, hattın sahibi ağzı ile mi yazıyım yoksa kendi ağzımla mı ?SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayetvara hemen şikayet konusu açacağım, hattın sahibi ağzı ile mi yazıyım yoksa kendi ağzımla mı ?MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun hocam artık bi şikayetvar.com deneyelim denetkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2015, 14:22:21Sağolun hocam yazıyodum fakat az biraz yazı yazdım daha fazla yazmıyor karakter limitimi var acaba?MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2015, 14:37:37evet var ama zaten fazla detaya girme telefon edecekleri için detayı o zaman söyle
https://www.sikayetvar.com/sikayet/d...attim-acilmadi
örnek
https://www.sikayetvar.com/sikayet/d...l-iade-edilsin