aynı olay turkcellde benim başıma geldi... dalgınlıkla olabilir dedim üstelemedim... acaba oluştu kafamda şimdi..
Valla hocam ben bu olayın arkasındayım çekilen 500 bin lirada olsa 10 lirada olsa paranın ucunda değilim herkese yaparlar böyle.
aynısı benimde başıma gelmiştir turkcell hattımı kullanırken
şikayet vara şikayet konusu açın durumu özetleyen mail atın illaki size dönüş sağlayıp çözmeye çalışacaklar
Şikayetvara hemen şikayet konusu açacağım, hattın sahibi ağzı ile mi yazıyım yoksa kendi ağzımla mı ?
şikayet var sitesine konu aç ertesi gün telefon edip tutuscaklar.
Şikayetvara hemen şikayet konusu açacağım, hattın sahibi ağzı ile mi yazıyım yoksa kendi ağzımla mı ?
Böyle durumlarda bir üst yetkiliyi talep edin. Bu normal müşteri hizmetlerindeki kişilerin hiçbir şey yapma yetkisi yoktur. Kendini yormuşsun, onlarla ne diye iade vs konuşuyorsun ki? Ayrıca ortada çekilen bir tutar var. İyi düşünüp eledikten sonra sonuca göre davranın. Hatırlamadığın bir şeyler olabilir.
Sağolun hocam artık bi şikayetvar.com deneyelim de