Böyle durumlarda bir üst yetkiliyi talep edin. Bu normal müşteri hizmetlerindeki kişilerin hiçbir şey yapma yetkisi yoktur. Kendini yormuşsun, onlarla ne diye iade vs konuşuyorsun ki? Ayrıca ortada çekilen bir tutar var. İyi düşünüp eledikten sonra sonuca göre davranın. Hatırlamadığın bir şeyler olabilir.