Bozdağ falan uzak kalıyor,spil daha yakın ama youtube'tan baktım videolara yollar çok küçük bir sürü araba var..Arabayla gitmek biraz sıkıntı olacak sanırım. Ama otobüs falanda yok
Manisa Kula'da oturan bir arkadaşım 1 hafta önce gitmiş fotoğraflarını koymuştu. Her yer bembeyazdı 1 hafta içerisinde yağan karlar ile kar yüksekliğide artmıştır.