• 11-01-2015, 15:39:55
    #1
    Merhabalar arkadaşlar bilen bilir.
    Manisa spil dağına gideceğiz,malum İzmir'liler için kar görmek için en popüler yerlerden

    Bu aralar durum nasıl giden bilen gören var mı ?

    Çıkış için yollar nasıl bilgisi olup yardımcı olan olursa sevinirim.Şimdiden teşekkür ederim.
  • 12-01-2015, 03:40:18
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende merak ettim bide araba çıkıyormu oraya kadar acaba
  • 12-01-2015, 04:02:26
    #3
    Ağustos ayında gitmişliğim var..cafeleri filan bakımdaydı..git git bitmiyor 1 saati buluyor zirveye çıkması tavsiye ederim

    @foxfire; çıkıyor hocam...en son zirve noktasına çıktığınızda aşağı inmeden , başka bir yoldan izmir yoluna çıkıyorsunuz
  • 12-01-2015, 13:02:32
    #4
    Bence hiç arabayla gitmeyin dağa çıkan gruplar oluyor her hafta İzmir'de onlarla gidip hem spor yapın hem kar görüp eğlenin

    İZGEDAK
  • 12-01-2015, 15:00:40
    #5
    salihli ile ödemiş arasında kalan bozdağ'da bu aralar çok populer
  • 14-01-2015, 16:19:36
    #6
    Bozdağ falan uzak kalıyor,spil daha yakın ama youtube'tan baktım videolara yollar çok küçük bir sürü araba var..Arabayla gitmek biraz sıkıntı olacak sanırım. Ama otobüs falanda yok
  • 14-01-2015, 19:32:07
    #7
    Manisa Kula'da oturan bir arkadaşım 1 hafta önce gitmiş fotoğraflarını koymuştu. Her yer bembeyazdı 1 hafta içerisinde yağan karlar ile kar yüksekliğide artmıştır.