Ağustos ayında gitmişliğim var..cafeleri filan bakımdaydı..git git bitmiyor 1 saati buluyor zirveye çıkması tavsiye ederim

@foxfire; çıkıyor hocam...en son zirve noktasına çıktığınızda aşağı inmeden , başka bir yoldan izmir yoluna çıkıyorsunuz