Merhabalar arkadaşlar bilen bilir.
Manisa spil dağına gideceğiz,malum İzmir'liler için kar görmek için en popüler yerlerden
Bu aralar durum nasıl giden bilen gören var mı ?
Çıkış için yollar nasıl bilgisi olup yardımcı olan olursa sevinirim.Şimdiden teşekkür ederim.